نویسنده و کارگردان تلویزیون:

به جای ساخت برنامه‌های کودک بودجه را خرج اَتینا می‌کنند!

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۱۰۲۷۳
به جای ساخت برنامه‌های کودک بودجه را خرج اَتینا می‌کنند!
رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما گفت: درحال حاضر هیچ برنامه ای مناسب برای کودکان تولید نمی شود و به جای ساخت برنامه های کودک بودجه را خرج اَتینا می کنند.

رضا فیاضی، نویسنده «هادی و هدی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در ارتباط با وضعیت برنامه های کودک در تلویزیون و سینما گفت: در مورد وضعیت برنامه های کودک بارها صحبت کردیم. متاسفانه بچه‌های امروز هیچ خاطره‌ای از این برنامه‌ها ندارند دلیلش هم این است تولیداتی در زمینه کودک و نوجوان صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: در گذشته ها با همان تعداد شبکه‌های کمی که در تلویزیون وجود داشت واقعا کارهای زیبایی تولید می شد بچه ها هنوز هم از آنها خاطره دارند اما درحال حاضر هیچ برنامه‌ای مناسب برای کودکان نیست. من حتی شنیدم انیمشین ترسناکی تولید شده که این بسیار دردناک است. 

فیاضی تصریح کرد: من به دفعات در مصاحبه‌هایی که انجام دادم گفتم که ما طرح ساخت برنامه دادیم و صحبت کردیم اما هیچ اقدامی نکردند. الان چندین سال است من نتواستم سریال بسازم. من نویسنده «هادی و هدی» بودم برای کودکان و نوجوانان سریال‌ها و برنامه‌های زیادی نوشتم و ساختم که هرکدام برای خودشان وزنه‌ای بود اما الان بودجه ها را خرج آتینا می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز