«صباح جدید» روایت می کند؛

گردهمایی بی نظیر و جهانی حماسه اربعین حسینی(ع)

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۱۰۳۸۷
گردهمایی بی نظیر و جهانی حماسه اربعین حسینی(ع)
دلدادگی عاشقان سرور و سالار آزادگان جهان در کربلا که با وحدت و همدلی، بزرگ ترین تجمع مذهبی جهان در کربلای معلی را به نمایش می گذارند، در برنامه «صباح جدید» شبکه العالم به تصویر کشیده می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ از آنجا که تبلور نخستین زیارت ائمه اطهار و اهتمام به این مضمون که زیارت واقعی چیست و چگونه انجام می‌شود، از اربعین آغاز می‌شود و بر اساس اهمیت و اعتباری که روز اربعین در میان شیعیان دارد، شبکه العالم در برنامه «صباح جدید» ابعاد مهمی از آیین پیاده روی اربعین در سطح سیاسی، اجتماعی و معنوی را تشریح خواهد کرد.

در این راستا، «صباح جدید» رویکرد اصلی برنامه زنده و روزانه خود را به توصیف راهپیمایی اربعین و جنبه های متنوع آن و همچنین گزارش های دقیق مبتنی روایت زنده خبرنگاران از این مناسک مهم و موثر به تفسیر کنشگران آن، اختصاص خواهد داد.

از این رو مهمانانی همچون کارگردان و تهیه کننده تعزیه در این روزهای بوستان آب و آتش، دایر کنندگان مواکب، عکاسان زائر، مستندسازان و خبرنگاران زائر و ... با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه العالم، در خصوص راز و رمز این همه عشق و تکاپو برای زیارت سید الشهداء در روز اربعین و نقش این روز در تداوم قیام حسینی(ع) و نیز خاطرات سفر اربعین سخن خواهند گفت.

همچنین دو تا سه گروه از گزارشگران شبکه العالم در مرزهای کشور مستقر خواهند بود و با ارتباط زنده با استودیوی «صباح جدید»، رویداد بی نظیر و جهانی اربعین را پوشش کامل خواهند داد.

«صباح جدید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد فهمی و محمد معین مقامی و اجرای افنان معمار و سوسن الرجب، همه روزه ساعت 9 الی 10:30 صبح به وقت تهران از آنتن شبکه العالم برای عرب زبانان پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز