در فرهنگ‌سرای بهمن؛

کتابخانه تخصصی تهران شناسی آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۲:۴۰
کد خبر: ۹۱۰۹۰۰
کتابخانه تخصصی تهران شناسی آغاز به کار کرد
کتابخانه تهران شناسی فرهنگ‌سرای بهمن با بیش از هزار عنوان کتاب تخصصی در حوزه‌های مختلف شهر تهران، به صورت رسمی در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگ‌سرای بهمن افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، علیرضا محمودی مدیر کتابخانه شهید فهمیده فرهنگ‌سرای بهمن با اعلام این خبر گفت: احساس خلاء در این حوزه باعث شد که کتابخانه فرهنگسرای بهمن در این راستا فعالیت‌های خور را برای شروع چنین کتابخانه‌ای از سال ۱۳۹۷ آغاز کند تا بتواند پاسخگوی نیازهای مراجعه‌کنندگان  و پژوهشگران در این زمینه باشد.

وی هدف از ایجاد این کتابخانه را آشنایی با تاریخ، فرهنگ، هنر و ادبیات شهر تهران عنوان کرد و افزود: این کتابخانه پایگاهی ثابت برای دانش آموزان، دانشجویان و پژوهشگران است تا آنها بتوانند از منابع این کتابخانه برای پیشبرد توسعه علم و فرهنگ شهر تهران استفاده کنند.

وی یادآور شد: این کتابخانه تخصصی دارای ۱۲ بخش است که شامل؛ شهرسازی، مدیریت شهری، هنر، فرهنگی و اجتماعی، تاریخی، جغرافیا، ادبیات، اماکن، مشاهیر، تصاویر، اسناد و نشریات می‌باشد.

مراجعه‌کنندگان و علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات این کتابخانه می‌توانند همه‌روزه (به جز ایام تعطیل) از ساعت ۸ تا ۲۰ به کتابخانه تهران شناسی فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن‌های ۵۵۰۵۸۴۳۷ و ۵۵۳۱۲۳۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز