«دومینو» به جشنواره فیلم هوف آلمان راه یافت

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۰۹۱۸
«دومینو» به جشنواره فیلم هوف آلمان راه یافت
فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی لاله برزگر در بخش مسابقه اصلی ( جایزه طلایی) پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم هوف آلمان به روی پرده می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «دومینو» به کارگردانی لاله برزگر و با بازی سونیا سنجری در بخش مسابقه اصلی (جایزه طلایی) پنجاه و سومین دوره جشنواره فیلم هوف آلمان اولین نمایش جهانی خود را آغاز می کند. این جشنواره از مهم ترین رویدادهای فرهنگی کشور آلمان بوده و با هدف شناخت سینماگران جوان و تازه نفس که مدل جدیدی از سینما را ارائه می دهند از سال ۱۹۶۷ تا کنون برگزار شده است. گفتنی است بسیاری از فیلمسازان بزرگ تاریخ سینما نظیر پیتر جکسون، جیم جارموش، ویم وندرس، ورنر هرتزوگ و ... اولین فیلم های خود را در دوره های قبل این  جشنواره به نمایش گذاشته اند.

فیلم سینمایی «دومینو» محصول مشترک کشور ایران و آلمان بوده که سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت‌. داستان فیلم‌حول و حوش زندگی روزمره ی یلدا است که با وجود موفقیت در امور تحصیلی و کاری، بامشکلات بی شمار خانوادگی و اجتماعی مواجه است و تلاش میکند که شرایط خود را تغییر دهد. علیرضا صفری مشاور رسانه ای فیلم می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز