در شبکه پرس تی وی؛

شمارش معکوس برای برگزیت

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۱۱۱۰۵
شمارش معکوس برای برگزیت
برنامه این هفته «جزیره» (The Isle) در شبکه پرس تی وی به واکاوی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با نزدیک شدن به تاریخ 31 اکتبر آخرین مهلت خروج بریتانیا از این اتحادیه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده ضمن مروری بر تلاش های بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا برای نهایی کردن خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ یادشده، درخواستش از پارلمان برای حمایت از وی در نشست هفته آینده با اتحادیه اروپا را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به افزایش تنش ها در ایرلند شمالی، ولز و اسکاتلند به واکاوی مساله مرزهای ایرلند به عنوان موضوعی حل نشده برای دستیابی به توافق برگزیت خواهد پرداخت.

برنامه «جزیره» که در هر قسمت به مدت 10 دقیقه به نقد و بررسی رویدادهای مهم و حسایت برانگیز بریتانیا نسبت به اتفاقات و رخدادهای انگلستان، ایرلند، ولز و اسکاتلند می پردازد از این پس با مدت زمان 25 دقیقه تولید و پخش خواهد شد.

این برنامه که شامل آیتم هایی مانند پخش تصاویر خبری، تصاویر گرافیکی، گفت و گوی کارشناسی، پخش گفت و گو با افراد مطلع و کلیپ کوتاه مرتبط با موضوع هر برنامه است، دوشنبه 22 مهر ساعت 14:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. زمان تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 ، سه شنبه ساعت 12:00 و 19:00 و چهارشنبه ساعت 03:00 ، 08:00 و 16:00 خواهد بود.

برنامه «جزیره» (The Isle) روزهای شنبه ساعت 17:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت 08:20 و 23:00 ، دوشنبه ساعت 18:00 و چهارشنبه ساعت 16:00 و 02:20 به وقت تهران روی آنتن این شبکه می رود.

نظر شما