«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

چرا رژیم صهیونیستی از کردهای سوریه حمایت می‌کند؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۰:۲۳
کد خبر: ۹۱۱۶۹۳
چرا رژیم صهیونیستی از کردهای سوریه حمایت می‌کند؟
برنامه «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر به بررسی دلایل حمایت رژیم صهیونیستی از کردهای سوریه در مقابل تهاجم ترکیه می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه 30 دقیقه ای به اهداف استراتژیک رژیم اشغالگر قدس در منطقه خاورمیانه از طریق تجزیه شدن کشورهای مسلمان منطقه و دامن زدن این رژیم به سیاست تفرقه قومی و نژادی همراه با تلاش به ترغیب اقوام کرد ساکن در چهار کشور اسلامی منطقه یعنی ترکیه ، سوریه ، عراق و ایران بحث و گفت و گو می شود.

علی علیزاده کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی از تهران در استودیوی برنامه و جاوید جبارلی به عنوان روزنامه نگار از آلمان به صورت تلفنی به ارائه نقطه نظرات خود می پردازند.

همچنین در «کمپاس» مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر پرهیز از جنگ و لزوم خویشتن داری آنکارا و تعامل با حکومت مرکزی سوریه جهت حل معضلات کنونی و پرهیز از دادن بهانه به رژیم صهیونیستی و قدرت های فرامنطقه ای تاکید می شود.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 22 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای درنا نصیریان و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز