تهیه کننده برنامه «دوربین هفت»:

مطالبات دانش آموزی و دانشجویی را پیگیری می کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۶:۴۲
کد خبر: ۹۱۲۰۲۰
مطالبات دانش آموزی و دانشجویی را پیگیری می کنیم
تهیه کننده برنامه «دوربین هفت» با اشاره به اینکه مطالبات دانش آموزی و دانشجویی را پیگیری می کنیم، گفت: تلاش داریم از این طریق شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه آینده سازان کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هادی خدادی در خصوص محتوای برنامه «دوربین هفت» گفت: برنامه «دوربین هفت» مستندی گزارشی از فضای علمی آموزشی و مهارتی کشور است. عوامل تولید این برنامه در تمامی استان های کشور فعال هستند و مسائل و موضوعات روز آموزشی و مهارتی را رصد و پیگیری می کنند.

وی افزود: برنامه «دوربین هفت» به مدت 7 دقیقه هر روز در دو نوبت ظهر و شب از شبکه هفت (آموزش) سیما پخش می شود.

تهیه کننده برنامه «دوربین هفت» در خصوص دغدغه های این برنامه عنوان کرد: یکی از دغدغه ها و مسائل مورد توجه شبکه آموزش سیما و عوامل تهیه این برنامه بحث مهارت آموزی بوده و لازمه نهادینه شدن مهارت آموزی، وجود نظام اطلاع رسانی در مورد مشاغل و مهارت‌های مورد نیاز کشور در آینده است.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه «دوربین هفت» سعی دارد تا با نشان دادن فرصت های موجود در حوزه مهارت آموزی به واکاوی دقیق دغدغه ها و مسائل اشتغال کشور که در نتیجه بی مهارتی و عدم توجه و اهمیت به مهارت آموزی رخ می دهد، بپردازد.

خدادی عنوان کرد: برنامه «دوربین هفت» با بررسی فرصت ها و تهدیدهای نظام آموزشی در مدارس و دانشگاه های کشور در تلاش است تا مطالبات دانش آموزی و دانشجویی را پیگیری کند تا شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه آینده سازان کشورمان در تمامی عرصه ها باشیم.

همچنین برنامه «دوربین هفت» با پوشش و اطلاع رسانی کنفرانس ها، همایش های علمی در دانشگاه ها و مدارس از آخرین دست آوردها و موفقیت های دانشجویان و دانش آموزان گزارش تهیه می کند و با این اقدام به ایجاد تلاش و انگیزه در آنان کمک می کند.

خدادی در پایان افزود: برنامه «دوربین هفت» آماده پیگیری دغدغه ها و مسائل آموزشی و مهارتی در دانشگاه ها و مدارس کشور است و مخاطبان این برنامه می توانند از طریق سامانه پیامکی 30000700 با برنامه در ارتباط باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز