«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

آخرین تحولات حمله ترکیه به سوریه

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۰:۰۵
کد خبر: ۹۱۲۲۴۱
آخرین تحولات حمله ترکیه به سوریه
آثار و تبعات حمله اخیر ترکیه به شمال و شمالی شرق سوریه، انتخابات تونس و دستگیری روح ا... زم، به عنوان مهم ترین خبر شبکه های اجتماعی دنیای عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آخرین تحولات عملیات نظامی ترکیه به شمال و شمال شرق سوریه که از هفته گذشته آغاز شده بود در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این برنامه تبعات و آثار مخرب این حمله نظامی که گفته می شود به خاطر آنچه مقابله با تروریسم و ایجاد یک منطقه امن برای اسکان آوارگان سوری خوانده شده، موجب آواره شدن 275 هزار نفر زن و مرد و کودک شده است، به بحث گذاشته می شود.

همچنین اشاره خواهد شد علی رغم انتقادات به این اقدام در سطح جهانی ، اردوغان اعلام کرده از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد و اقدامی را که برای پاکسازی تروریست ها شروع کرده است، به پایان خواهد رساند.

موضوع انتخابات تونس و اعلام پیروزی غیر رسمی قیس سعید، نامزد مستقل دومین دور انتخابات ریاست جمهوری و شادمانی تونسی ها از این پیروزی، هشتگ دیگر برنامه «هاشتاغ » است.

همچنین دستگیری روح ا.. زم، سر شبکه سایت ضد انقلاب موسوم به آمد نیوز به دست نیروهای اطلاعات سپاه و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن، آخرین هشتگ برنامه «هاشتاغ» است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی ، امشب 23 مهر ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز