در پرس تی وی؛

مروری بر کمک های ایران به عراق

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹:۳۱
کد خبر: ۹۱۲۲۴۸
مروری بر کمک های ایران به عراق
برنامه این هفته «ایران امروز» شبکه پرس تی وی با نگاهی به کمک های ایران به عراق در زمینه مبارزه با تروریسم به بیان دیدگاه های مختلف در این خصوص می پردازد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه ضمن اشاره به اتهامات اخیر پیرامون تاثیر ایران در ناآرامی های عراق، اشغال عراق توسط آمریکا، اعدام دیکتاتور این کشور و نقش وی در مرگ حدود یک میلیون نفر در عراق، کاهش امنیت و ظهور گروه های خشن و تروریستی در این کشور را مورد نقد و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه همچنین به بررسی اشتراکات فرهنگی و دینی فراوان میان مردم ایران و عراق و شیطنت دشمنان مشترک دو کشور در ایجاد ناآرامی ها در آستانه سفر زائران ایام اربعین به عتبات پرداخته و همکاری های اقتصادی میان دو کشور، نقش آمریکایی ها در اوضاع کنونی مردم عراق با وجود درآمدهای نفتی قابل توجه این کشور، اهمیت امنیت عراق برای ایران و حضور گسترده گردشگران درمانی عراق در ایران را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

صباح زنگنه نماینده سابق ایران در سازمان همکاری های اسلامی، ماجد غماس نماینده مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران، حسین شیماری تهیه کننده پرس تی وی و حمید حسینی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران عراق کارشناسان مهمان برنامه این هفته «ایران امروز» هستند.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی و تهیه کنندگی یوسف پور انوری ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 24 مهر ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات05:00، 12:00 و 17:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 20:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز