«العین الاسرائیلیه » شبکه العالم؛

آشفتگی رژیم صهیونیستی از بدعهدی آمریکا با هم پیمانانش

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۴:۴۰:۰۹
کد خبر: ۹۱۲۷۶۴
آشفتگی رژیم صهیونیستی از بدعهدی آمریکا با هم پیمانانش
بد عهدی اخیر آمریکا نسبت به کردها و نگرانی رژیم صهیونیستی از عدم حمایت آمریکا در مواقع ضروری، موضوع مورد بحث برنامه «العین الاسرائیلیه» امشب است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سرکیس ابو زید، کارشناس و پژوهشگر سیاسی مهمان این قسمت از برنامه «العین الاسرائیله» در خصوص نگرانی رژیم صهیونیست ها از رها کردن کردها توسط آمریکا نکاتی را بیان خواهد کرد.

با پخش گزارشی در همین زمینه از شبکه 13 اسرائیل، وی با اشاره به عدم ثبات اخلاقی ورفتار بین المللی آمریکا، رژیم صهیونیستی را همواره در ترس و واهمه ارزیابی می کند که نگران است شاید روزی نوبت به خودش برسد. 

سرکیس ابو زید همچنین عنوان خواهد کرد که هرچند روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا کمی پیچیده تراست و همانند روابط آمریکا با کشورهای دیگر مثل عربستان سعودی و یا با کردهای سوریه و کشورهای خلیج فارس نیست، اما آنها همچنان نسبت به آمریکا بی اعتماد هستند.

«العین الاسرائیلیه» از جمله برنامه های هفتگی و گفت و گو محور شبکه العالم و محصول دفتر العالم در بیروت است که با اجرای سحر مرتضی، تهیه می شود. این برنامه امشب 24مهر، ساعت 21 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز