با دعوت به ۲ جشنواره بین‌المللی؛

الهام کردا به ایتالیا و برزیل می رود

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۰۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۱۲۹۷۱
الهام کردا به ایتالیا و برزیل می رود
«همچنان که می‌مردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در ۲ جشنواره بین‌المللی نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «همچنان که می‌مردم» پس از حضور در جشنواره های معتبری همچون ونیز، شیکاگو و شانگهای، در تازه ترین حضورهای بین المللی خود در ۲ جشنواره سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا  به نمایش در خواهد آمد.

چهل و سومین جشنواره بین المللی سائو پائولو از تاریخ ۲۵ مهر تا ۸ آبان ماه (۱۷ تا ۳۰ اکتبر) در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در بخش چشم انداز بین الملل این جشنواره به نمایش درخواهد آمد. جشنواره سائو پائولو از جشنواره های معتبر آمریکای جنوبی است که به موسترا (Mostra) معروف است.

همچنین، چهل و یکمین جشنواره بین المللی اِفِبو از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه (۱۳ تا ۱۹ اکتبر) در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم جشنواره به نمایش در آمده و برای دریافت جایزه ویژه این بخش با ۶ فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بلژیک، سوییس و لهستان به رقابت خواهد پرداخت. جشنواره اِفِبو هر ساله در شهر پالرمو برگزار می‌شود.

«همچنان که می مردم» پیش از این در بخش رقابتی افق های جشنواره ونیز، بخش رقابتی کارگردانان نوین جشنواره شیکاگو، بخش مسابقه بین الملل جشنواره کرالای هند، و بخش رقابتی استعدادهای نو جشنواره شانگهای حضور داشته است و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری از این جشنواره بوده است.

پخش بین‌المللی فیلم «همچنان که می‌مردم» به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

«همچنان که می‌مردم» اولین فیلم سینمایی مصطفی سیاری است. این فیلم محصول موسسه فرهنگ فیلم تهران با بازی نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد و محمد ربانی است.

عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه: بهنام عابدی، مصطفی سیاری و حامد حسینی‌سنگری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی‌سنگری، تدوین: هایده‌ صفی‌یاری، مدیر برنامه‌ریزی: رضا بختیاری‌نیک، صدابردار: محمد کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه ملکی، طراح‌صحنه‌ و لباس: علی قدیریان، البرز  ملک‌پور، طراح‌ چهره‌پرداز: محمود دهقانی، موسیقی: بامداد افشار، منشی‌صحنه: شهره‌ فهیمی، مدیر تولید: مسعود دلیری، عکاس: حبیب مجیدی.

نظر شما
پرونده ویژه