نابینایان به تماشای «هیولا» نشستند؛

هدیه‌ مهران مدیری به نابینایان

۱۳۹۸/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۹:۱۲
کد خبر: ۹۱۳۱۰۸
هدیه‌ مهران مدیری به نابینایان
در پنجمین برنامه اکران فیلم «سوینا» در پردیس سینمایی چارسو، نسخه توضیح‌دار قسمت اول مجموعه «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری برای نابینایان نمایش داده شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجموعه «سوینا» به سرپرستی گلاره عباسی در پنجمین برنامه اکران فیلم خود که ظهر روز پنجشنبه ۲۵ مهر در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد، نسخه توضیح‌دار قسمت اول مجموعه «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری که توسط نیما رئیسی روایت شده است، برای نابینایان نمایش داده شد.

در مراسم اکران «هیولا» شبنم مقدمی و محمد بحرانی از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی و همچنین احمدی تهیه‌کننده «هیولا» حضور داشتند. محمد بحرانی پیش از اکران «هیولا» بخش‌هایی کوتاه از آواز معروف شخصیت «جناب‌خان» برنامه تلویزیونی «خندوانه» را با همراهی حاضران در مراسم، اجرا کرد.

مهران مدیری نیز در پیامی صوتی که در سالن پخش شد، اعلام کرد که در همکاری با «سوینا» و فعالیت‌های گلاره عباسی برای نابینایان، نسخه توضیح‌دار مجموعه «هیولا» را در اختیار نابینایان قرار می‌دهد.

همچنین در این مراسم اولین تندیس مجموعه «هیولا» به گلاره عباسی سرپرست «سوینا» اهدا شد.

در این مراسم و در خصوص دستاوردهای جدید «سوینا» برای نابینایان اعلام شد که با همکاری نشر «نیماژ» کتاب‌های مطرح در قالب کتاب‌های صوتی و از طریق برنامه رادیویی «قصه شب» که از رادیو سوینا پخش می‌شود، در اختیار نابینایان قرار می‌گیرد. همچنین فروشگاه اینترنتی «طاقچه» نیز از این پس برای نابینایان قابل استفاده می‌شود.

در ادامه اعلام شد که منوی بیش از ۳۰ رستوران در سطح شهر تهران برای استفاده نابینایان به صورت خط بریل نیز تهیه شده است.

در پنجمین مراسم اکران فیلم «سوینا» که با استقبال قابل توجه نابینایان همراه بود، چهره‌هایی چون حبیب رضایی و کیوان کثیریان نیز حضور داشتند.

نظر شما
پرونده ویژه