علی اکبر تحویلیان:

استقبال مردم سریال‌ها را دنباله‌دار می‌کند

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۹۱۴۰۵۸
استقبال مردم  سریال‌ها را دنباله‌دار می‌کند
علی اکبر تحویلیان درباره دلایل ساخت سریال‌ها در چند فصل اظهار داشت: زمانی که سریالی پر مخاطب است تلویزیون سفارش ساخت فصل های بعدی آن را هم میدهد

علی اکبر تحویلیان تهیه کننده در گفت وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، در ارتباط با عوامل موفقیت سریال های چند فصلی گفت: مبنای موفقیت سریال چند فصلی مجموعه ای از عوامل است. برخی از این عوامل گروه بازیگری، گروه کارگردانی و فیلمنامه آن اثر است. زمانی که مخاطب با فصلی از سریال ارتباط برقرار می‌کند برای ادامه آن نیازی به اینکه موضوع و عواملش را به بیننده بشناساند ندارد و با توجه به زمینه قبلی و کارنامه ای که از خودش در نظر مخاطبان گذاشته آنها را بیشتر ترغیب میکند تا سریال را تماشا کنند. بعضی از سریالهای چند فصلی هم بوده که موفقیتی کسب نکرده اند و فاکتورهای لازم را نداشتند.

وی در ادامه افزود: مخاطبان سریال های چند فصلی مانند همین سریال «ستایش» بسیار زیاد است و این نقدهایی که به این سریال شده مانند این که میگویند چرا گریم نقش اصلی مشکل دارد اینها حرفهای رسانه ای است که ما بین خودمان بوجود می‌آوریم. خصلت رسانه ها بسیار خاص است و به دنبال عیوب هستند و مردم در حال تماشای قصه هستند. این ها حرفهای مردم نیست به اعتقاد من مردم این سریال را دنبال میکنند و دوستش دارند ممکن هست بگوییم کج سلیقه گی در این فصل شده اما جزو عواملی نیست که بخواهیم بپذیریم که سریال ناموفق شده است. موفقیتش این است که اکثر مردم تماشاگر این سریال هستند و جزو پر مخاطب ترین سریال ها است. اگر استقبال از سمت مردم صورت نگیرد دلیلی ندارد تلویزیون سفارش ساخت فصل های بعدی آن را بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز