از امشب در قاب چهار؛

«ضیافت نبوی» ویژه رحلت پیامبر (ص)

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۲:۱۳
کد خبر: ۹۱۴۳۹۰
«ضیافت نبوی» ویژه رحلت پیامبر (ص)
در آستانه ایام‌ رحلت جانسوز پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، اولین شب از «ضیافت نبوی» روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه تلویزیونی«ضیافت» که از ایام اربعین حسینی پخش آن با عنوان «ضیافت عاشورایی» آغاز شده است، از امشب و در آستانه رحلت حضرت محمد(ص) به صورت زنده ویژه پیامبر اعظم پخش آن ادامه می یابد.

در برنامه امشب (29 مهرماه) دکتر مالک شجاعی مجری کارشناس برنامه در گفتگو با دکتر قاسم کاکایی استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شیراز به موضوع اقتدا به حضرت محمد (ص) در فرهنگ معاصر و به بازخوانی سیره نبوی و ضرورت آن برای نسل نخبه و جوان دانشگاهی همروزگار ما می پردازد .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کاکایی تدریس در دانشگاه شیراز و دوره‌های فشرده‌ی آموزشی در دانشگاه نورث کارولینا آمریکا و پاراماندینا جاکارتا را در رزومه‌ی خود دارد. از گرایش‌های پژوهشی او می‌توان به عرفان اسلامی، عرفان تطبیقی، فلسفه و کلام اسلامی و کلام تطبیقی اشاره کرد.

«ضیافت » در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 19 و در بقیه ایام هفته ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش می شود. 

گفتنی است بعد از پخش «ضیافت نبوی»، «ضیافت» ویژه شهادت امام حسن مجتبی(ع) و «ضیافت رضوی» ویژه شهادت امام رضا (ع) پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز