«مجله حقوقی» از شبکه سحر؛

اجلاس آتی جنبش عدم تعهد و چالش های پیش رو

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۳:۴۸
کد خبر: ۹۱۵۰۱۲
اجلاس آتی جنبش عدم تعهد و چالش های پیش رو
برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر در آستانه برگزاری هجدهمین اجلاس سران و نخست وزیران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو، اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه اهداف و شکل گیری جنبش ، اهمیت برگزاری اجلاس عدم تعهدها در شرایط کنونی که معایب ساختاری سازمان ملل متحد بیشتر از بیش آشکار شده است و نیز نقش و تاثیرگزاری اجلاس عدم تعهد از منظر بین المللی و میزان اثرگذاری مصوبات آن در حفظ فرایند صلح و امنیت و حقوق ملل در مدت زمان 30 دقیقه بررسی می شود.

سیدرضا میرمحمدی کارشناس امور بین الملل در استودیوی برنامه از تهران و الچین قنبراف وکیل و فعال حقوقی از باکو در آذربایجان به صورت تلفنی در برنامه حضور خواهند داشت.

همچنین عملکرد و عدم مسئولیت پذیری آمریکا به عنوان کشور میزبان سازمان ملل در شرایطی که روسیه هم طرح جابجایی مکان برگزاری نشست عمومی کمیته سازمان ملل متحد را مطرح کرده است ، در این برنامه به بحث گذاشته خواهد شد.

در بخش دیگری از برنامه «مجله حقوقی» بیانات و دیدگاه های روشنگرانه مقام معظم رهبری که در اجلاس شانزدهم در تهران مطرح شد ، بیان می شود.

سه شنبه 30 مهر ساعت 21:00 به وقت تهران «مجله حقوقی» با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز