از نگاه پرس تی وی؛

شکست های نظام سرمایه داری و احتمال مرگ کاپیتالیسم

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۱۵۴۹۳
شکست های نظام سرمایه داری و احتمال مرگ کاپیتالیسم
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» شبکه پرس تی وی به بررسی احتمال مرگ کاپیتالیسم و شکست های نظام سرمایه داری به عنوان یک سیستم اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه ضمن مروری بر باورهای گسترده مردم مبنی بر مرگ کاپیتالیسم (نظام سرمایه داری) به عنوان یک نظام اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، بحث پیرامون علائم و شواهد این رویداد صورت می گیرد.

این برنامه همچنین با اشاره به کاهش قابل توجه حامیان سرمایه داری و اقتصاد بازار آزاد در آمریکا و عدم اعتقاد مردم دیگر نقاط جهان به این نظام به معرفی نظام سرمایه داری و کشورهای کاپیتالیست در دنیا و نظام اقتصادی آنها خواهد پرداخت.

در ادامه برنامه مقایسه ای بین اقتصاد کشورهای با نظام سرمایه داری و اقتصاد دیگر کشورهای جهان صورت گرفته و تاثیرات نظام سرمایه داری بر زندگی مردم مورد واکاوی قرار می گیرد و دلایل افزایش مخالفت مردم جهان با نظام سرمایه داری به دلیل ویژگی های این نظام از جمله ضدانسانی، ضددموکراتیک، بی‌ثبات  و سوءاستفاده‌گر بودن آن نقد و بررسی خواهد شد.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 00:03 بامداد جمعه 3 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز