درخواست پرویز پرستویی از رییس سازمان سینمایی:

اکران «صد سال به این سال‌ها» هم دنیا دارد هم آخرت

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۷:۴۵
کد خبر: ۹۱۵۵۹۰
اکران «صد سال به این سال‌ها» هم دنیا دارد هم آخرت
پرویز پرستویی به عدم اکران فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» واکنش نشان داد و از مسئولان خواستار اکران این فیلم سینمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ​پرویز پرستویی در واکنش به اکران «خانه پدری» ضمن تبریک به سازندگان این فیلم نوشت: آقای انتظامی دوازده سال پیش فیلمی به تهیه کنندگی آقای مرتضی شایسته و کارگردانی خوب دوست عزیزم سامان مقدم نازنین ساخته شد ،به نام «صدسال به این سالها»ولی تا کنون اکران نشده و در بایگانی راکد خاک میخورد. تقاضا دارم دوساعت از وقت گرانبهایتان را صرف دیدن این فیلم ها کنید.شک ندارم که با دیدن فیلم خودتان پاسخگوی مسئولین مصلحت اندیش سابق خواهید بود.چرا که پخش این فیلم هم دنیا را دارد و هم آخرت.

بدون شک بلحاظ محتوی ارزش های هشت ساله دفاع مقدس را حفظ کرده فیلم نمودار یک زن معتقد و پایبند ایرانی یا بهتر بگویم (مادر شهید) است،که چه دوران سختی را سپری کرده و چگونه استوار شخصیت خود را حفظ کرده ،این از آخرتو اما( دنیا) منظورم این است اگر ملاک امروزه سینما متاسفانه فقط فروش است ،یعنی گیشه،این بخش را هم تامین و تضمین خواهد کرد.امیدوارم هرچه زودتر مردم عزیز را میهمان این فیلم ها کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز