آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری مشترک با رسانه ملی

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۳:۳۳
کد خبر: ۹۱۵۷۰۶
آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری مشترک با رسانه ملی
حجت الاسلام و المسلمین مروی از آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری با رسانه ملی در ساخت آثار فاخر تلویزیونی با محوریت شخصیت امام رضا(علیه السلام) خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، بر لزوم ارائه معارف اسلامی در قالب های هنری در رسانه ملی تاکید کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تعامل مطلوب رسانه ملی با آستان قدس رضوی از رئیس رسانه ملی قدردانی کرد و افزود: اهتمام ویژه صدا و سیما به پوشش گسترده مراسم‌ مذهبی مانند ایام محرم و اربعین اقدامی ارزشمند است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشى از فعالیت‌های رسانه ملی در حوزه قرآن و معارف ‌اسلامی گفت: در شرایط فعلی کشور تحت شدید‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای قرار دارد و در چنین شرایطی و در جریان بودن جنگ رسانه‌ای ضرورت تولید آثار فاخر معارفی در قالب‌های جذابی مانند پویانمایی و نمایش بیش از گذشته احساس می‌شود.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به اینکه برنامه‌های معارفی در رسانه باید در همه ایام سال با کیفیت مناسب تولید و پخش شود، از آمادگی رسانه ملی برای پوشش ویژه و گسترده برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

نظر شما