در کانال اردوی شبکه جهانی سحر؛

نمایش وحدت شیعه و سنی در سایه پرچم رضوی

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۲:۴۱
کد خبر: ۹۱۶۵۵۸
نمایش وحدت شیعه و سنی در سایه پرچم رضوی
کانال اردوی شبکه جهانی سحر از امشب به مدت چهارشب ویژه برنامه ای را به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تهیه و تداک دیده است.

​به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دوربین کانال اردوی شبکه جهانی سحر در مشهد مقدس و حرم رضوی مستقر شده است تا به مدت چهار شب عزاداری عاشقان اهل بیت و شیفتگان شمس الشموس را به تصویر درآورد.

«عاشقان اهل بیت» ویژه برنامه کانال اردو در روزهای پایانی ماه صفر به تهیه کنندگی سیدحسام الدین مهاجری به مدت 50 دقیقه از امشب به صورت زنده و مستقیم بر روی آنتن کانال اردو قرار می گیرد. دو قسمت از این برنامه به رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اختصاص دارد و دو قسمت دیگر هم ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) خواهد بود.

مجری – کارشناس برنامه سید باقر کاظمی است و محمدعباس نقوی هم به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد.

دوربین «عاشقان اهل بیت» تصاویری ناب از حضور عاشقان اهل بیت اعم از شیعه و سنی را که از راه های دور و نزدیک برای زیارت شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده اند ، روایت می کند.

کانال اردوی سحر در خلال این برنامه، سیل عظیم پیروان شیعه و سنی که در کنار یکدیگر و با وحدت هرچه تمام‌تر به زیارت امام رئوف آمده اند و مبین وحدت اهل تشیع و تسنن است به تصویر درخواهد آورد.

این برنامه همچنین در طول این چهار شب علاوه بر ارسال گزارش های ویژه به بخش های مختلف خبری کانال اردو ، در مدت زمان برنامه های زنده «نسیم زندگی » و « اندازجهان » نیز ارتباط مستقیم برقرار کرده و

گزارش هایی را از صحن رضوی برای مخاطبان اردوزبان خود پخش می کند.

زمان پخش «عاشقان اهل بیت» ساعت 18 به وقت تهران خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز