به دلیل پوشش گسترده راهپیمایی اربعین؛

تولیت آستان قدس رضوی از صدا و سیما قدردانی کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۹۱۶۶۰۹
تولیت آستان قدس رضوی از صدا و سیما قدردانی کرد
تولیت آستان قدس رضوی با قدردانی از تعامل مطلوب رسانه ملی با آستان قدس رضوی، اهتمام ویژه صداوسیما را در پوشش گسترده راهپیمایی اربعین و بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی، ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین از آمادگی آستان قدس رضوی برای همکاری با رسانه ملی در ساخت آثار فاخر تلویزیونی با محوریت شخصیت امام رضا (ع) خبر داد.

وی در دیدار با جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، بر لزوم ارائه معارف اسلامی در قالب های هنری در رسانه ملی تاکید کرد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های رسانه ملی در حوزه قرآن و معارف‌اسلامی‌ گفت: در اوضاع فعلی، کشور تحت شدید‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای قرار دارد.

رئیس شورای معارف سیما، افزود: در شرایط رقابت و جنگ رسانه‌ای ضرورت تولید آثار فاخر معارفی در قالب‌های جذابی مانند پویانمایی و نمایش بیش از گذشته احساس می‌شود.

شیخ اکبری با اشاره به اینکه برنامه‌های معارفی در رسانه باید در همه ایام سال با کیفیت مناسب تولید و پخش شود، از آمادگی رسانه ملی برای پوشش ویژه و گسترده برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز