در «صباح جدید» شبکه العالم؛

تلویزیون میزبان زینب ناظمی، راننده اتوبوس بین شهری شد

۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۵:۵۷:۰۰
کد خبر: ۹۱۶۶۳۹
تلویزیون میزبان زینب ناظمی، راننده اتوبوس بین شهری شد
برنامه صبحگاهی «صباح جدید» امروز میزبان زینب ناظمی، راننده اتوبوس بین شهری بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه روزانه و زنده صبحگاهی «صباح جدید» در راستای به نمایش گذاشتن توانمندی زنان ایرانی،در برنامه امروز 4آبان از راننده خانم اتوبوس بین شهری  دعوت به عمل آورد.

زینب ناظمی راننده اتوبوس بین شهری در این برنامه به بیان سابقه و چگونگی فعالیتش در این حرفه پرداخته و از رویای کودکی و جوانی خود برای فعالیت در این شغل و تلاشش برای محقق شدن آرزویش گفت. 

وی ضمن بیان توانمندی و مهارت بانوان در حرفه های مختلف از جمله رانندگی ماشین های سنگین از آمار پلیس راهنمایی رانندگی در رعایت بیشتر قانون رانندگی توسط زنان، صحبت کرد. 

وی همچنین گفت؛ در طول مسیر همیشه به این موضوع فکر می‌کند که جان مسافرها در دست اوست و باید با احتیاط و رعایت قوانین این امانت را به مقصد برساند. وی از رفتار جالب مردم در مواجهه با یک زن جوان که پشت فرمان اتوبوس نشسته،خاطراتی برای بینندگان عرب زبان گفت.

زهرا ناظمی از تحسین مردم از او به عنوان الگوی موفق زنان یاد کرد و از اینکه توانسته حس خوبی را به همنوعان خود هدیه کند، ابراز خرسندی کرد.  

«صباح جدید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد فهمی و اجرای افنان معمار و سوسن الرجب، همه روزه ساعت 9 صبح به وقت تهران، شامل بخش های مختلف و متنوع از آنتن شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما