خانواده اولویت شورای سیاست‌گذاری سلامت رسانه

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۷۰۳۵
خانواده اولویت شورای سیاست‌گذاری سلامت رسانه
در نشست رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت با معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بر فرهنگ سازی در زمینه سلامت خانواده برپایه الگوی سبک زندگی ایرانی تاکید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در جلسه مشترک دکتر محمد مهدی قاسمی رئیس شورای سیاست‌گذاری سلامت صدا و سیما و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اولویت های حوزه سلامت در جامعه تبیین و هدف گذاری شد

در این دیدار دکتر قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما با تشریح اولویت ها 11 گانه رسانه ملی در حوزه سلامت گفت: تغییرنوع زندگی با تاکید بر سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری مهمترین اصل در برنامه سازی هایی رادیو و تلویزیون به شمار می رود. 

وی با اشاره به برنامه های متعدد با محوریت بانوان و کودکان ادامه داد: فرزندآوری، فرزندپروری، خانواده شاد، سلامت فردی و... از جمله موضوعاتی که در تولیدات ما دنبال می شود.بی بدیل شبکه تخصصی سلامت سیما فرصتی مغتنم در راستای پیشبرد اهداف مشترک در امور سلامت و خانواده است.

دکتر معصومه ابتکار نیز در این دیدار از همسویی موضوعات و اهداف مشترک در حوزه سلامت سخن گفت و افزود: فرهنگسازی در زمینه سلامت زنان و خانواده، اصلاح الگوی مصرف و آموزش مهارت های ارتباطی از جمله این هدف های مشترک به شمار می رود. 

وی طرح ملی گفت و گوی خانواده را از اهداف دیگر مورد نظر در دولت یازدهم دانست و گفت: منع خشونت علیه زنان و کودکان از جمله لوایح دولت به شمار می رود ولی پیش از هر چیز آموزش جامعه و فرهنگسازی در این زمینه اهمیت دارد و رسانه ملی مهمترین ابزار به شمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز