«ضیف و حوار» شبکه العالم می پردازد؛

توافق جده و تحولات جنوب یمن

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۱۷۸۴۰
توافق جده و تحولات جنوب یمن
توافق جده و رویدادها و تحولات اخیر جنوب یمن با حضور احمد القنع، یکی از رهبران جنوب یمن و وزیر حکومت در امور گفت و گوهای یمن، در برنامه «ضیف و حوار» امشب واکاوی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در آستانه امضا شدن توافق عربستان و امارات برای تقسیم قدرت در شهر عدن در جنوب یمن، برنامه «ضیف و حوار» شبکه العالم امشب با احمد القنع، یکی از رهبران جنوب یمن و وزیر حکومت در امور گفت و گوهای یمن، در این خصوص به بحث خواهد نشست.

القنع در ارزیابی خود از توافق جده، اذعان خواهد کرد که اگر این توافقنامه نظامی و به منظور تقویت نیروهایشان باشد، مقاومت سلاح هایشان را کنار نخواهند گذاشت و از کشورشان دفاع خواهند کرد.

وی همچنین ضمن انتقاد از اشغال یمن توسط نیروهای اشغالگر سعودی و اماراتی، در پاسخ به سوال مجری در خصوص جایگزینی نیروهای عربستانی به جای اماراتی ها، هشدار خواهد داد که اشغالگری چه توسط نیروهای سعودی چه اماراتی باید خاتمه یافته و اشغالگران باید از کشور یمن خارج شوند.

مخاطبان می توانند گفت و گوی علی الذهب (مجری) با احمد القنع را امشب 8آّبان، ساعت 20 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم ببینند.

نظر شما