«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

تحلیل و بررسی حوادث لبنان در روزهای اخیر

۱۳۹۸/۰۸/۰۸ - ۱۴:۳۴:۲۸
کد خبر: ۹۱۷۸۸۱
تحلیل و بررسی حوادث لبنان در روزهای اخیر
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع ریشه های ناآرامی ها و حوادث اخیر در کشور لبنان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه تلاش دارد در مدت زمان 30 دقیقه موضوعاتی مثل کوتاهی نهادهای امنیتی و دولتی لبنان در انجام وظایف از سویی و ایجاد نارضایتی در مردم ، نقش رسانه های خارجی اعم از صهیونیستی و تکفیری سعودی در دامن زدن به جریانات اخیر، فساد گسترده در میان چهره های مدعی مبارزه با فساد در لبنان همچون سمیر جعجع و ولید جنبلاط و نقش قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای به خصوص آمریکا در ایجاد فشار برای استعفای سعد حریری نخست وزیر برگزیده لبنان اشاره کند.

مصدق مصدق پور به عنوان تحلیلگر مسائل سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و دکتر فرهاد وفایی فرد استاد دانشگاه و فعال سیاسی به صورت تلفنی در«کمپاس» حضور دارند.

همچنین «میزگرد سیاسی» علاوه بر بیان این نکته که ریاست جمهوری لبنان از تمامی ظرفیت های موجود برای کنترل و حفظ آرامش و ثبات در این کشور استفاده نکرده است ، به عدم حضور حداکثری شیعیان لبنان در اعتراضات اخیر نیز اشاره خواهد کرد.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) چهارشنبه هشتم آبان ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی عبدالله بحرالعلومی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز