از کانال کردی شبکه جهانی سحر؛

بوسیدن روی ماه امروز در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۸/۱۰ - ۰۵:۰۲:۰۰
کد خبر: ۹۱۸۲۳۸
بوسیدن روی ماه امروز در تلویزیون
«بوسیدن روی ماه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی جمعه 10 آبان از کانال کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «بوسیدن روی ماه شیرین» فیلمی در ژانر خانوادگی و اجتماعی محصول سال 90 است که با دوبله کردی به روی آنتن می رود

داستان این فیلم درباره دو مادر سالخورده است که سال ها چشم به راه بازگشت پیکر فرزندان شهیدشان هستند و حالا در غم دوری فرزندشان، دوستی بسیار نزدیکی به یکدیگر پیدا کرده اند. آنها هر هفته به ستاد شهدا می روند تا خبری از فرزندانشان بگیرند اما همیشه به آنها گفته می شود که خبری از فرزندانشان نیست تا اینکه در یک روز که احترام السادات به تنهایی به ستاد شهدا مراجعه می کند، به او گفته می شود که جسد فرزندش پیدا شده و بزودی آن را تشییع خواهند کرد. اما...

در «بوسیدن روی ماه» شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی و مسعود رایگان به هنرمندی پرداخته‌اند.

«بوسیدن روی ماه» فیلمی بی ادعا با به تصویر کشیدن برگ دیگری از زندگی خانواده های شهید در ایران اسلامی است که سهراب حسین زاده آن را برای کردزبانان کانال سحر دوبله کرده است.

این فیلم فردا جمعه ساعت 16:40 دقیقه به وقت تهران از کانال کردی سحر پخش می شود و تکرار آن 11 آبان ساعت 11:30 دقیقه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز