«انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر بررسی می کند؛

سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل عراق و لبنان

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۱۸۲۴۳
سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسائل عراق و لبنان
برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره تحولات اخیر لبنان و عراق اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه میزگرد سیاسی «اندازجهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز ، سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

فرمانده معظم کل قوا در سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای آشوب و سلبِ امنیت برخی کشورهای منطقه، گفتند: عوامل این خباثت‌ها و کینه‌ورزی‌های خطرناک، شناخته‌شده هستند و در پشت این قضایا، آمریکا و سرویس های اطلاعاتی غربی با پشتوانه پول برخی کشورهای مرتجع منطقه قرار دارند.

این برنامه همچنین سخنان رهبر انقلاب اسلامی را خطاب به دلسوزان عراق و لبنان مورد واکاوی قرار می دهد . مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنان خود تأکید کردند: اولویت اصلی، علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز متوجه باشند که دشمن به‌دنبال برهم زدن ساختارهای قانونی و ایجاد خلأ در این کشورها است و تنها راه رسیدن مردم به مطالبات بر حقی که دارند، پیگیری آنها در چارچوب ساختارهای قانونی است.

هفدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

این برنامه به تهیه کنندگی علرضا مهدوی امشب 9 آبان ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

مجری این برنامه محمدمهدی شرافت بوده و کارشناسی محتوایی آن را حسام الدین مهاجری عهده دار است.

نظر شما