تهیه کننده فیلم «سال دوم دانشکده من»:

ستاره محور شدیم/ اکران‌های خصوصی برای فیلم مخاطب می‌آورد!

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۱۹۲۶۹
ستاره محور شدیم/ اکران‌های خصوصی برای فیلم مخاطب می‌آورد!
یک تهیه کننده در ارتباط با اکران‌های مردمی اظهار داشت: اکران‌های مردمی به وضعیت ستاره محور بودن سینما دامن نمی‌زند به این دلیل که وقتی می‌گوئیم ستاره محور شدیم این تعداد سوپراستارها بسیار اندک است.

مسعود ردایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزای برنا در ارتباط با تاثیر اکران مردمی فیلم ها بر جذب مخاطبان گفت: مهمترین بخش اکران مردمی در مبحث تبلیغات فیلم است و این باعث می‌شود فیلم در شرایط بهتری از نگاه مردم قرار گیرد چراکه خبرهای مربوط به بازیگران تاحدی بیشتر جنبه عمومی در فضای مجازی دارد و در حال حاضر رویکرد مثبتی نسبت به فضای مجازی وجود دارد و این اخبار زمانی که پخش می‌شوند فیلم به صورت بهتری مورد توجه قرار می‌گیرد.

او در ادامه افزود: به طور مثال در فیلم «سال دوم دانشکده من» از اکران خصوصی استفاده نکردیم و فقط در مشهد اکران عمومی داشتیم و به عنوان همراهی در کنار تماشاگران حضور داشتیم عکس‌هایی گرفته شد و با مخاطبان صحبت کردیم. با اکران عمومی از شهر مشهد شروع کردیم و به زودی در شهرهای دیگر هم اکران عمومی خواهیم داشت و از برخی از این ریخت و پاش‌های اکران های خصوصی جلوگیری کردیم.

ردایی در پایان خاطرنشان کرد: اکران‌های مردمی به وضعیت ستاره محور بودن سینما دامن نمی‌زند به این دلیل که وقتی  می‌گوئیم ستاره محور شدیم این تعداد سوپراستارها  بسیار اندک است و خیلی اوقات با آثاری که بازی می‌کنند احساس می‌کنیم کاملا حق‌شان است که این شکل برای آنها وجود داشته باشد که آنها را سوپراستار خطاب کنیم بدین خاطر که موفق ظاهر شدند و به خوبی به ایفای نقش پرداختند و در شرایطی قرار دارند که باعث جلب توجه می‌شوند.

نظر شما