«مجله اقتصادی» از شبکه سحر؛

بررسی موانع و مشکلات سوئیفت و طرح جایگزین آن

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۹:۳۶
کد خبر: ۹۱۹۴۲۸
بررسی موانع و مشکلات سوئیفت و طرح جایگزین آن
برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر «سوئیفت» یا جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی را مورد بررسی موشکافانه قرار می دهد و از طرح جایگزین روسی آن سخن می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه 30 دقیقه ای در بخش جهان بهنام ملکی به عنوان فعال اقتصادی با حضور در استودیوی برنامه از طرح روسیه موسوم به اس . پی . اف . اف که به عنوان جایگزین سوئیفت مطرح شده و از آن با همکاری و مشارکت دو کشور دیگر چین و هند که از پرجمعیت ترین اقتصادهای دنیا به حساب می آیند، نام برده می شود، صحبت می کند. پیامد اتصال به این سیستم نوین تجاری و بانکی علاوه بر گذر از نقاط ضعف سیستم سوئیفت ، اتصال 3 میلیارد انسان به هم را نوید می دهد.

همچنین در این برنامه در موضوعات منطقه ای و ایران به ترتیب گزارشی از گسترش روابط اقتصادی ایران و آذربایجان با حضور تلفنی ناطق جعفری و روند صعودی اقتصاد ایران نسبت به سال گذشته در همین زمان با حضور ایمان همراهیان در استودیوی برنامه مورد بررسی قرار می گیرد.

«مجله اقتصادی» یکشنبه 12 آبان ساعت 19:00 به وقت تهران با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما