سعید سلطانی:

بی‌مهری‌های بسیاری به «ستایش ۳» شد/ ساخت فصل چهارم به بازخورد مخاطبان برمی‌گردد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۲۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۹۱۹۵۸۷
بی‌مهری‌های بسیاری به «ستایش ۳» شد/ ساخت فصل چهارم به بازخورد مخاطبان برمی‌گردد
کارگردان مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» با پذیرش برخی انتقادها به این سریال گفت: درباره «ستایش 3» بی مهری‌های بسیاری را شاهد بودیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید سلطانی در نشست مطبوعاتی مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» اظهار داشت: سریال «ستایش» در فصل سوم با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد. بازخورد‌ها در طی پخش سریال و بعد از آن نشان داد این مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و مردم ارتباط خوبی با آن بر قرار کردهاند، این در حالی بود که در طول نمایش سریال موضوعات و مشکلات اجتماعی مختلف مورد بررسی قرار گرفته و مطرح شد. 

سعید سلطانی در ادامه این نشست درباره منفعل بودن شخصیت محمد گفت: کاراکتر محمد از اصلی‌ترین شخصیت‌های فصل سوم بود. وجود محمد بود که باعث شد حشمت پس از شکست‌هایی که در زندگی‌اش خورده بود همت کند و دوباره به زندگی بازگردد، وجود کاراکتر محمد باعث شد تا ستایش و حشمت با هم ارتباط برقرار کنند.

او افزود: در تیتراژ ابتدا و انتهای این سریال دو خواننده جوان استفاده کرده‌ایم و دیدیم که چقدر از این آثار استقبال شد. در سریال «پس از باران» نیز اسمی برای سریال نداشتیم و پس از موسیقی تیتراژ به این اسم رسیدیم. برای انتقاد از ما وقت بسیاری صرف کردند و من حتی کلیپی در فضای مجازی دیدم که برای انتقاد از تیتراژ سریال ساخته شده بود، کلیپی که ساختش یک ماه پیش‌تولید میخواست.

سلطانی در ادامه درباره میزان خشونت سریال و سیاه‌نمایی در آن گفت: سفیدی و سیاهی باید در کنار هم باشد و اگر سیاهی وجود نداشته باشد امکان تعریف سفیدی وجود ندارد. ما باید اجرایی موثر و قابل باور را در نظر می‌گرفتیم و به همین دلیل فکر می‌کنم باید به سیاهی‌ها نیز به اندازه کافی می‌پرداختیم.

این کارگردان درباره برخی انتقادات درباره سریال «ستایش 3» گفت: بخشی از انتقادات را می‌پذیرم، اینکه یک کاراکتر سوار تاکسی می‌شود و در نمای داخلی ماشین عوض می‌شود قطعاً ایرادی است که باید آن را پذیرفت، حتی گریم نیز همینطور بوده و قطعاً امکان اجرای بهتری وجود داشت. بخشی از این اشکالات نشأت گرفته از خستگی است. شاید بتوان این اشکالات را حتی شیرینی یک کار دانست که البته باید آنها را پذیرفت اما در «ستایش 3» وجوهاتی وجود دارد که به آنها هیچ توجهی نشده و ما کاملاً مورد بی‌مهری قرار گرفتیم. در سریال «ستایش 3» گام‌های بزرگی برداشتیم که توجهی به آنها نشد. قطعاً «ستایش 3» سقف مطالبات مردم از سریال‌سازی نیست ولی بهتر است وجوهات مثبت این سریال را نیز ببینیم.

سلطانی به محور سریال «ستایش3» اشاره و اظهار داشت: سکانس‌های فراوانی در سریال حول محور عشق مطرح شده و شخصیت نخستین سریال یعنی ستایش با احترام به عشق گذشته خود و ارتباط موفق و مناسب با فرزندان توانست به یکی از مقوله‌های اجتماعی بپردازد، زیرا سریال قصد داشت تا حقوق افراد در زندگی و اجتماع را به مردم یاد آوری کند، در این راستا تلاش کردیم تا به حاشیه نرویم.

وی به ویژگی‌های فصل سوم سریال ستایش اشاره و ابراز کرد: در این فصل تلاش شد تا علاوه بر مطرح کردن لایه‌های متفاوت داستان خطوط اصلی به شکلی موازی حرکت کند و از تکرار بپرهیزد همچنین در فصل سوم سرانجام آدم‌ها و روابط بین آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

سلطانی ساخت فصل چهارم را منوط به بازخورد‌های مخاطبان دانست و خاطر نشان کرد: ساخت فصل چهارم ستایش به باز خورد‌های مخاطبان باز می‌گردد چنانچه ظرفیت‌های لازم وجود داشته باشد سریال ادامه پیدا خواهد کرد و البته نظر نویسنده نیز درتولید فصل بعدی بسیار مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز