داریوش ارجمند: سعید مطلبی در نوشتن فیلمنامه یک حکیم است

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۲۴:۰۸
کد خبر: ۹۱۹۵۹۳
داریوش ارجمند: سعید مطلبی در نوشتن فیلمنامه یک حکیم است
داریوش ارجمند با دفاع از فیلمنامه «ستایش 3»، سعید مطلبی نویسنده این سریال را در نوشتن فیلمنامه یک حکیم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، داریوش ارجمند بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» در نشست خبری این سریال با بیان این جمله که «من کارم را انجام داده‌ام، حال هر کس هر چه می‌خواهد بگوید» انتقادات بسیاری را متوجه خود کرد. او در ادامه اظهار داشت: اگر می‌خواهید حشمت فردوس را انتقاد کنید باید آن را از قسمت اول دنبال کنید. بسیاری از منتقدان این سریال حتی ریشه اختلافات حشمت با ستایش را نمی‌دانند. مشکل اصلی حشمت با ستایش به یک بحث اصطلاحاً ناموسی برمی‌گردد. فردوس دیدگاه جامعه‌شناسی خود را از دانشگاه بدست نیاورده، او این دیدگاه را از زندگی و ارتباطش با مردم در محله‌ای که زندگی می‌کند بدست آورده و تمام دیدگاهش از دریافت‌هایش از مردم بدست آمده است. زمان زیادی پیش آمد تا حشمت، ستایش را عروس خطاب کند، این خود اتفاقی دراماتیک است. من 48 ساعت در اصفهان با مردم درباره حشمت فردوس صحبت کردم و هر کس که شقیقه‌هایش کمی سفید بود حرف‌هایی که حشمت می‌زد را در زندگی واقعی خود به یاد می‌آورد.

او افزود: من 60 سال در این عرصه ایفای نقش کرده‌ام، با همه کارگردان‌های این کشور همکاری داشته‌ام و باید بگویم سعید مطلبی به اعتقاد من در نوشتن فیلمنامه حکیم است. او درس‌های بزرگی در فیلمنامه «ستایش» به جوانان امروز ما داد.

در ادامه این نشست داریوش ارجمند بازیگر نقش حشمت فردوس در سریال «ستایش۳» پیرامون محتوای سریال ابراز کرد: داستان سریال «ستایش۳» دارای مضمونی پرمحتوا بود و توانست بار دیگر بسیاری از نکات مهم زندگی فراموش شده امروز را برای مخاطبان یادآوری کند.

او در مورد نقش حشمت فردوس در مجموعه «ستایش۳» اظهار کرد: فردوس فردی است که تمام سختی‌ها و مشکلات زندگی را تجربه کرده و پله به پله توانسته بالا بیاید وی دارای دیدگاه‌های خاص و ویژه‌ای است این فرد با تجربه از جامعه توانسته به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. فردوس به جامعه با شیوه خاص خودش نگاه می‌کند و آن را همانگونه که تجربیاتش مشخص می‌کند قبول دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز