در پرس تی وی صورت می گیرد؛

بررسی تاریخچه روز دانش آموز و اشغال سفارت آمریکا

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۲۰۰۸۲
بررسی تاریخچه روز دانش آموز و اشغال سفارت آمریکا
تاریخچه روز دانش آموز و اشغال سفارت آمریکا در تهران و راهکارهای ایجاد همبستگی ملی در نسل های جدید بر علیه ایران ستیزی آمریکا به سبب اقدامات خصمانه دولت ترامپ، در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پورانوری ضمن مروری بر تاریخچه کلی روز دانش آموز و دلایل اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان ایرانی در سال 1358، به واکاوی مسائلی همچون هزینه اعتماد به آمریکا، لزوم هشیاری مردم و نسل های جدید نسبت به این موضوع و ایجاد اتحاد ملی جدید علیه استکبار به دلیل اقدامات دولت ترامپ می پردازد.

در این برنامه که میزبان علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش و حسین علی شهریاری نماینده مجلس است، با اشاره به تلاش های نسل اول انقلاب به ویژه مقام معظم رهبری برای آگاه سازی نسل های جدید، از خباثت های آمریکا و استکبار در پس حرکت های به ظاهر دوستانه آنها و برنامه نفوذ بلند مدت آمریکا، خروج ترامپ از برجام و تشکیل جبهه فشار حداکثری بر ایران سخن گفته خواهد شد. 

این برنامه همچنین به گفت و گو پیرامون تلاش آمریکا برای ایجاد تفرقه میان ایرانیان و قرار دادن آنها در مقابل حاکمیت پرداخته و شکست این روند با تدبیر مسئولان و همبستگی میان مردم ایران را مورد بررسی قرار می دهد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 15 آبان از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات05:00، 12:00 و 17:00 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 07:00 و 20:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز