در برنامه «داخل اسرائیل» شبکه پرس تی وی؛

اسرائیل و بحران اقتصاد وابسته به جنگ

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۲۱:۵۸
کد خبر: ۹۲۰۴۷۳
اسرائیل و بحران اقتصاد وابسته به جنگ
اقتصاد وابسته به جنگ در اسرائیل و تبعات آن برای این رژیم عنوان موضوع برنامه این هفته «داخل اسرائیل» شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه  به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به نقش رژیم صهیونیستی در جنگ ها و درگیری های منطقه طی سال های اخیر به بحث پیرامون در اختیار گرفتن بیشترین بودجه نظامی در جهان توسط این رژیم و اختصاص حدود 2/5 درصد تولید ناخالص ملی به امور نظامی در این رژیم و مقایسه آن با میزان این رقم در آمریکا با 5/3 درصد، روسیه با 5/4 درصد و چین با 1/2 درصد می پردازد.

اشتغال 25 درصد از نیروی کار اسرائیل در بخش نظامی، درآمد 5/6 میلیارد دلاری این رژیم به عنوان یکی از بزرگ ترین صادرکنندگان اسلحه در جهان، صادرات اسلحه توسط رژیم صهیونیستی به بیش از 100 کشور جهان برای استفاده در زمینه جرائم جنگی، نسل کشی ها و سرکوب فعالان حقوق بشری و واردات اسلحه و دریافت کمک های مالی از آمریکا از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 15 آبان ساعت 08:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 21:00 ، پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز