مهمترین هشتگ های جهان عرب در شبکه العالم؛

ردپای سعودی ها در ناآرامی های عربستان

۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۹:۵۱
کد خبر: ۹۲۰۵۶۷
ردپای سعودی ها در ناآرامی های عربستان
حمله به کنسولگری ایران در کربلا، کاهش تعهدات برجامی ایران و گام جدید در این رابطه و مسدود کردن حساب های شبکه تلویزیونی «المنار» در توئیتر، از مهم ترین هشتگ های جهان عرب، در برنامه «هاشتاغ» امشب بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حمله به سفارت ایران در عراق در شهر کربلا که گفته می شود به رغم اظهارات شاهدان عینی توسط طرفداران الصرخی از وابستگان رژیم سعودی صورت گرفته است در برنامه امشب «هاشتاغ» واکاوی خواهد شد.

در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که اغتشاش کنندگان با اتوبوسی از استان بابل و الدیوانیه به کربلا منتقل شدند.

گام جدید ایران در کاهش تعهدات برجامی ، هشتگ پربازدید دیگری است که در برنامه امشب به آن نیز پرداخته خواهد شد. همچنین بدان توجه داده می شود که فعالیت جدید هسته ای با نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهد بود و همچون گام های قبلی قابل بازگشت است و هر زمان که آمریکابه تعهدات اول ژانویه 2017 خود بازگردد ایران نیز قادر است به تعهدات خود در این تاریخ بازگردد.

مسدود کردن حساب های شبکه تلویزیونی «المنار» در توئیتر هشتگ دیگری است که در این برنامه بررسی خواهد شد. گفته می شود تلویزیون المنار این حرکت توئیتر را سیاسی خوانده و این عملکرد آنان را ناشی از فشارهای سیاسی کنگره آمریکا دانسته است. این در حالی است که توئیتر علی رغم این ادعای آنان علت این امر را عدم رعایت مقررات از سوی شبکه المنار عنوان کرده است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 14آبان ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز