مطالب فرهنگی، ادبی و هنری؛

اول تلویزیون خودمان بعد رسانه‌های دیگر

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۳:۴۹:۳۵
کد خبر: ۹۲۲۹۶۹
اول تلویزیون خودمان بعد رسانه‌های دیگر
مردم مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری رسانه ملی را بیش از سایر رسانه‌ها می‌پسندند و در میان شبکه‌های رسانه‌های ملی شبکه نسیم مخاطبان بیش تری را در این زمینه به خود جلب کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما که از جامعه آماری شامل 5019 نفر به انجام رسیده است، 45.5درصد پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری از سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر رسانه‌ها هستند به نحوی که 26.2درصد از آن‌ها این برنامه‌ها را فقط از سیمای رسانه ملی، 10.3درصد فقط از سایر رسانه‌ها و 9درصد هم از سیما و هم از سایر رسانه‌ها پیگیری می‌کنند.

از میان شبکه‌های رسانه ملی شبکه‌های نسیم و شبکه‌های استانی توجه مخاطبان را در زمینه برنامه و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری، به خود جلب کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی پاسخگویان به غیر از شبکه‌های سیما، 8.8درصد غالبا از شبکه‌های اجتماعی و4.7درصد از «ماهواره» برنامه‌ها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری را دنبال می‌کنند.

گفتنی است میانگین مدت تماشای برنامه‌ها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری از سیما  18دقیقه در شبانه روز و میانگین مدت زمان استفاده از سایر رسانه‌ها برای این موضوع 13دقیقه در شبانه روز برآورد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز