در برنامه «چرخ»؛

همه چیز درباره غنی‌سازی اورانیوم در فردو

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۴:۲۱
کد خبر: ۹۲۳۴۵۶
همه چیز درباره غنی‌سازی اورانیوم در فردو
پنجاه‌ودومین قسمت «چرخ» ساعت 19 امروز، سه‌شنبه 21 آبان، با موضوع غنی‌سازی اورانیوم و روند چرخه سوخت هسته‌ای روی آنتن شبکه‌ی چهار می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت از «چرخ»، به بهانه از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم ایران در تاسیسات هسته‌ای فردو، حافظ آهی با سید محمدحسین خلیلی، روزنامه‌نگار علم، درباره چرخه سوخت هسته‌ای و نحوه غنی‌سازی اورانیوم به زبان ساده صحبت خواهند کرد. شش ماه پیش حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان در سالگرد خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و عدم اجرای تعهدات برجامی طرف اروپایی، از گام نخست کاهش تعهدات هسته‌ای ایران براساس برجام خبر داد. حالا و بعد از این مدت، ایران چهارمین گام را در راستای کاهش تعهدات خود عملی کرده است. در گام چهارم، غنی‌سازی در تاسیسات هسته‌ای فردو از سر گرفته شده است. 

در بخش دیگری از «چرخ»، سپیده شعرباف، مهم‌ترین اخبار علمی این روزهای دنیا را بررسی خواهد کرد. در بخش دیگری از برنامه، گزارش بهزاد یوسفی از پنجمین جشنواره علم برای همه پخش خواهد شد.

مجله‌ی تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند. 

«چرخ» روزهای، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز