«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

تدابیر شدید امنیتی در لبنان و پایان الحاقیه صلح اردن با اسرائیل

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۳:۰۴
کد خبر: ۹۲۳۵۲۴
تدابیر شدید امنیتی در لبنان و پایان الحاقیه صلح اردن با اسرائیل
پر بازدیدترین هشتگ جهان عرب در خصوص تحولات لبنان و پایان الحاقیه صلح اردن با اسرائیل، در برنامه امشب «هاشتاغ» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هشتگ کاربران شبکه های اجتماعی عربی در خصوص متن تلگرافی صادر شده از عماد عثمان مدیر کل نیروهای امنیت داخلی لبنان، در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی خواهد شد. در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که این اقدام عثمان برای آماده باش صد درصدی نیروهای نظامی، پس از دعوت هایی برای اعتصاب و بستن مسیرها از سوی تظاهرکنندگان و نزدیکی برگزاری جلسه قانونگذاری پارلمان لبنان صورت گرفته است.

هشتگ دیگری که در این برنامه مطرح خواهد شد پایان الحاقیه صلح اردن با اسرائیل است. گفته می شود با اتمام مهلت اجاره دو منطقه الباقوره و الغمر اردن به رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم ورودی الغمر را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

 شایان ذکر است ؛ «الباقوره» در شمال اردن و «الغمر» در جنوب این کشور واقع شده و طبق یکی از بندهای توافقنامه «وادی عربه» که در سال ۱۹۹۴ میان اردن و رژیم صهیونیستی امضاء شد، این دو منطقه به مدت ۲۵ سال به این رژیم واگذار شده است. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای  محمد العامری، امشب 21آبان ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز