پیام تسلیت دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی به مناسبت درگذشت استاد رضا عبدی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۵۳:۴۰
کد خبر: ۹۲۴۸۷۱
پیام تسلیت دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی به مناسبت درگذشت استاد رضا عبدی
در پی فقدان هنرمند پیشکسوت و مردمی مرحوم استاد «رضا عبدی »، دکتر شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این پیام آمده است ؛ سال هاست که تلاش های هنری این پیشکسوت برجسته،  در برنامه های ارزشمند رادیو جلوه گری می کند. 

  از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون  این هنرمند توانا برای شادی ملت ایران در رسانه صدا و در برنامه " صبح جمعه با شما " مهمان خانه های مردم می شد تا با مساعی  فرهیختگانی  همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف "انطباق رسانه با نیاز مخاطب" را در فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند. 

در وصف توانمندی این هنرمند پیشکسوت، همین  بس که بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، کماکان  

می توانست  شخصیت  " آمیز عبدالطمع " که درون مایه سادگی و یکرنگی هنر استاد رضا عبدی را نشان می داد در خیال شنوندگان به تصویر کشد و به یادگار گذارد. 

خدمات دیگر این هنرمند مردمی در عرصه های مختلف از جمله دوبله و نمایشنامه نویسی  و سایر حوزه ها، برای مخاطبین رادیو و دست اندرکاران مانا خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به همکاران پر تلاش در صدای جمهوری اسلامی ایران و به خانواده محترم آن مرحوم  و جامعه فرهنگی و هنری کشور، تسلیت عرض می کنم.

حمید شاه آبادی

معاون صدای رسانه ملی

 

خاطر نشان می شود مراسم تشییع آن مرحوم صبح روز یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰ صبح از جلوی ساختمان شهدای رادیو به سمت مسجد بلال سازمان صداوسیما و سپس بهشت زهرا انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز