جعبه ابزار محتوا در «راهش اینه» گشوده شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۰۷:۵۹
کد خبر: ۹۲۴۹۵۴
جعبه ابزار محتوا در «راهش اینه» گشوده شد
کارگاه آموزشی رایگان برنامه «راهش اینه»،در هفته گذشته به آموزش جعبه ابزار محتوا اختصاص داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دوره آموزش جعبه ابزار محتوا به دلیل درخواست های مکرر مخاطبان برای دومین بار توسط استاد دانشیان در سرای محله هوانیروز برگزار شد و همزمان با آغاز هفته جهانی کارآفرینی در کشور، عرضه محصولات خانگی و محلی نیز در این کارگاه صورت گرفت.

هفته پیش رو آخرین هفته از فصل دوم برنامه «راهش اینه»است و پس از 8 روز وقفه، از هفته دوم آذر ، فصل سوم این برنامه پخش خواهد شد.

شنبه 25 آبان، با حضور مهدی نوده ، مشاور حقوقی، کسب و کارهای انواع شرکت ها ، بویژه شرکت های سهامی خاص مورد بررسی قرار می گیرد.اینکه برای راه اندازی یک کسب و کار چه نوع شرکتی باید ثبت کرد و انواع شرکت ها چه تفاوتی با هم دارند، سوال مهم بسیاری از افراد است که می توانند پاسخ آن را در این برنامه بیابند.

دوشنبه 27 آبان، بورس به زبان ساده که مخاطبان بسیاری نیز دارد، توسط عبدالحسین زمانی، آموزش داده می شود. آشنایی با بازارهای سرمایه یکی از نیازهای جامعه در شرایط فعلی اقتصادی است. چرا که سرمایه های سرگردان را در بازار بورس به سمت تولید داخلی هدایت می کند.

چهارشنبه 29 آبان محمدرضا اکبری مشاور کسب و کار و کار آفرین، 5 گام راه اندازی کسب و کار را به شیوه ای کاربردی و ساده توضیح خواهد داد.

برنامه «راهش اینه» برنامه ای برای کمک به کسب و کارهاست. روزهای زوج ساعت 19 به تهیه کنندگی پرتو رضایان، کارگردانی سید امیرحسین میربابایی و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز