علی مسلمی:

این سریال زندگی بی‌آلایش را به تصویر کشیده است

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۲۵۳۶۰
این سریال زندگی بی‌آلایش را به تصویر کشیده است
علی مسلمی، بازیگر نقش برادر کمال، در سریال «حکایت‌های کمال» که با سریال «هست و نیست» به تلویزیون آمد از تجربه بازی خود در سریال «حکایت‌های کمال» صحبت کرد.

علی مسلمی، بازیگر سریال «حکایت‌های کمال»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا در مورد تجربه بازیگری خود در این سریال گفت: بسیار خوشحال هستم که در این سریال حضور داشتم و عضو کوچکی از گروه سازنده این مجموعه بودم. به‌طور کلی قصه «حکایت‌های کمال» یک قصه بسیار درخشان است از این بابت که در مخاطبان یک حس و حال نوستالژی را ایجاد می‌کند. سریال مخاطب نوجوان زیادی دارد اما چیزی که من متوجه شدم این است که به جز رده سنی نوجوانان، بزرگترها هم از این سریال خیلی خوششان آمده و دنبال می‌کنند به این دلیل که سریال فضای 50 سال گذشته را روایت می‌کند. خانه‌های حیاط دار، سماور ذغالی و آن سادگی و حال هوای خوبی که در گذشته بوده و ما همیشه از پدربزرگ و مادربزرگ‌هایمان در مورد آن دوران شنیدیم. این سریال به معنای واقعی یک زندگی بی‌آلایش و ساده را به تصویر کشید که این بسیار برای من لذت‌بخش است.

او در مورد نقش خود در این سریال بیان کرد: در این سریال نقش برادر بزرگتر کمال را ایفا می‌کنم که در واقع به نوعی از تمام اعضای خانواده‌اش حمایت می‌کند و دلگرمی اعضای خانواده‌اش است. خودم این نقش را خیلی دوست دارم از این جهت که در زندگی‌های امروزی خواهر و برادرها به همدیگر کاری ندارند و انگار فقط هم‌خانه یکدیگرند. این که دلیل این موضوع چیست را نمی‌دانم و به دلیل آن کاری ندارم. زمانی که فیلمنامه این کار را خواندم برایم جالب بود که چقدر این خواهر و برادرها در سرنوشت و زندگی همدیگر دخیل هستند و برای‌شان جزئیات اهمیت دارد و اینکه نبود برادری که به دلیل سربازی کنار اعضای خانواده حضور ندارد چقدر می‌تواند در روند همه اعضای خانواده تاثیرگذار باشد و آن ها را درگیر کند. این تلنگری به خود من بود تا زمانی که به خانه بازمی‌گردم به خواهر کوچکترم توجه بیشتری داشته باشم.

مسلمی در پایان گفت: این روزها کمتر شاهد این صمیمت هستیم و این همدلی و صمیمت در سریال «حکایت‌های کمال» به خوبی نشان داده شد. این‌گونه که من بازخوردها را دیدم متوجه شدم مخاطبان با سریال ارتباط خوبی برقرار کردند و بسیار این سریال را دوست دارند و این برای من خوشحال کننده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز