داریوش سلیمی:

جایگاه الانم ۱۰ سال گذشته برایم آرزو بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۲۵۹۰۶
جایگاه الانم ۱۰ سال گذشته برایم آرزو بود
داریوش سلیمی بازیگر سریال «حکایت های کمال» که در کارنامه اش بازی در سریال های پیامک از دیارباقی، ،آنام و فیلم های سینمایی شاخه گلی برای عروس، و کلاهی برای باران وجود دارد مهمان خبر گزاری برنا شد تا از بازی در سریال «حکایت های کمال» و همکاری مجددش با قدرت الله صلح میرزایی صحبت کند.

داریوش سلیمی، بازیگر سریال «حکایت های کمال»، در گفت و گو با گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص بازی خود در این سریال و همکاری مجددش با قدرت‌الله صلح‌میرزایی گفت: آشنایی من با آقای صلح‌میرزایی باز می‌گردد به فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس»؛ آقای وزیری تهیه کننده این فیلم دعوتم کردند تا در این فیلم ایفای نقش کنم ایشان از دوستان خوب من هستند و تا به الان 16 کار سینمایی برایشان انجام دادم. زمانی که فیلمنامه «شاخه گلی برای عروس» را خواندم از آن جا که آثار اکشن از آقای صلح‌میرزایی در ذهن داشتم از تهیه کننده در مورد اینکه آیا این فیلمنامه به قلم آقای صلح‌میرزایی نوشته شده اطمینان پیدا کردم چراکه فیلمنامه مذکور طنز بود و فکر نمی‌کردم ایشان فیلم طنز هم بسازند.

او در ادامه افزود: من سرکار رفتم و سکانسی که قرار بود بازی کنم سکانسی بود که قابلیت تکرار نداشت. من با یک دست کت و شلوار سفید که متعلق به خودم بود وارد آن چاه تعویض روغنی شدم که قرار بود سلطان علی (با بازی جواد رضویان) یک پیت روغن را روی سرِ من خالی می‌کرد؛ این سکانس معروفِ فیلم شد و در آن زمان این فیلم رکورد را شکست. قبل از فیلم «شاخه گلی برای عروس» فیلم‌هایی که آقای وزیری تهیه کرده بودند فروش خوبی نکردند و وضعیت آقای وزیری خیلی بد شده بود اما با این فیلم وضعیت ایشان بسیار تغییر پیدا کرد. آقای صلح میرزایی با هر تهیه کننده ای که کار کردند آن تهیه کننده نه تنها ضرر نکرد بلکه بسیار هم سود بدست آورد.

سلیمی درمورد نقشش در این سریال بیان کرد: زمانی که آقای صلح میرزایی برای بازی در سریال «حکایت های کمال» با من تماس گرفتند و نقش را برای من توضیح دادند و گفتند دو برادر دوقلو هستند و نظرشان برای آن قُل دیگر آرش نوذری بود ولی آرش به تو هیچ شباهتی ندارد و من به آقای صلح میرزایی گفتم چه بهتر دو آدمی که اصلا به همدیگر هیچ شباهتی نداشته باشیم جالب‌تر است. این نقش خیلی خوب و بانمک از آب در آمد به طوری که بچه ها پشت صحنه دائما در حال خندیدن بودند و از این تضاد من و آرش آقای صلح میرزایی رضایت داشتند. هنوز بخش عمده بازی من در این سریال پخش نشده است.

او درمورد فعالیت های این روزهایش گفت: من خیلی از حق واقعیم عقب هستم 30 سال تجربه کار دارم و درکلاس های اندیشه استاد سمندریان من با شهاب حسینی، رابعه اسکویی، یوسف تیموری و پریسا شاهنده همکلاس بودم و من هیچ وقت به حقم نرسیدم ولی به لحاظ اقبال مردمی خداراشاکرم این جایگاهی که الان دارم را ده سال پیش آرزویش را داشتم راضی ازجایگاهم، زندگیم و همه چیز هستم اما خیلی امیدوارم آن جایگاه اصلی ام را به دست بیاوردم. بعد از ایفای نقش در سریال«حکایت های کمال» در چند کار دیگر بازی کردم که آماده پخش هستند.

نظر شما