«مجله حقوقی» از شبکه سحر؛

دخالت های آمریکا و غرب در مسائل داخلی ایران و سایر کشورها

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۸:۰۸
کد خبر: ۹۲۶۰۴۱
دخالت های آمریکا و غرب در مسائل داخلی ایران و سایر کشورها
برنامه «مجله حقوقی» از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع دخالت های آمریکا و ایادی آن در منطقه در مسائل داخلی کشورمان و سایر کشورها از نگاه حقوق بین الملل می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه 30 دقیقه ای با نگاهی به رفتار دوگانه آمریکا و غرب در حمایت از آشوبگران ، نقش مخرب سیاست های مداخله جویانه آمریکا و برخی از کشورهای منطقه در برهم زدن امنیت و ثبات کشورمان و نیز تبلیغات مسموم سیاسی و ادبیات براندازانه آنان در شبکه های مجازی و تلویزیونی وابسته به خود در تهدید امنیت حاکم بر کشورهای ایران ، عراق و لبنان از منظر حقوق و قوانین بین الملل با حضور دو کارشناس گفت و گو می شود.

دکتر محمدحسین دری استاد دانشگاه در رشته حقوق بین الملل حاضر در استودیوی برنامه از تهران و الچین قنبراف کارشناس مسائل حقوقی به صورت تلفنی از باکو به ارائه نقطه نظرات خود می پردازند.

همچنین در «مجله حقوقی» درباره وجود حق اعتراض در قوانین داخلی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت های قانونی در این ارتباط و وجوه افتراق آن با آشوب و آشوبگری و اخلال در نظم عمومی بحث خواهد شد.

درخلال برنامه فرازهایی از بیانات و سخنان روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه گری بنگاه های سخن پراکنی غرب در میان مسلمانان ، جهت تنویر افکار عمومی مخاطبان آذری زبان پخش خواهد شد.

«مجله حقوقی» سه شنبه 28 آبان ساعت 22:00 به وقت تهران با اجرای محمدرضا مهرافزا و تهیه کنندگی پناه نجف زاده بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز