مدیر شبکه امام علی (ع) اعلام کرد؛

حرفه ای ترین شبکه های منطقه معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۱:۵۰
کد خبر: ۹۲۶۳۷۱
حرفه ای ترین شبکه های منطقه معرفی شدند
فائق الشمری، مدیر شبکه امام علی (ع) در بازدید از شبکه های پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی مجموعه سعادت‌آباد معاونت برون‌مرزی صداوسیما، از این دو شبکه به عنوان شبکه هایی حرفه‌ای در منطقه یاد کرد و افزود: پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی با ارائه حقایق مربوط به اتفاقات سراسر جهان، در حال خدمت کردن به مردم منطقه و همینطور مردم دنیا هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در  بازدید فائق الشمری، مدیر شبکه امام علی (ع) در نجف عراق به همراه هیاتی متشکل از مدیران و مسئولان این شبکه، وی با تاکید بر رویکرد متعادل پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی در پوشش تحولات جهانی گفت: این دو شبکه، اخبار را همانطور که هست و بدون تغییر در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند و این مساله، سبب تمایز آن ها با شبکه های رقیب شده است.

 الشمری افزود: در صحبت هایی که با مدیران بخش های مختلف داشتم، مشاهده کردم که افرادی حرفه‌‎ای و باتجربه در این دو شبکه مشغول به فعالیت هستند و می توانند رقبایی خوب و جدی برای شبکه های خبری بین المللی غربی باشند.

مدیر شبکه امام علی (ع) نجف تاکید کرد: معتقدم که می توانیم از توانایی ها و تجربیات کارکنان این شبکه برای ارتقای عملکرد خود استفاده کنیم.

فائق الشمری ادامه داد: علی‌رغم آنکه من یک فرد رسانه‌ای هستم و رسانه های مختلف دنیا را رصد می کنم، اما عملکرد حرفه‌ای و متفاوت شبکه پرس تی‌وی به گونه‌ای بود که تا چند سال پیش  نمی دانستم که این شبکه متعلق به ایران است و امروز بسیار خوشحالم که در اینجا حضور دارم.

فائق الشمری، مدیر شبکه امام علی (ع) و هیات همراه در بازدید خود از مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی، با مدیران قسمت های مختلف این مجموعه گفت‌وگو کرده و در جریان روند تهیه، تولید و پخش اخبار در این دو شبکه بین المللی خبری قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز