مهمترین هشتگ های جهان عرب در «هاشتاغ» شبکه العالم؛

خاموشی اغتشاشات در ایران، فساد نتانیاهو و طرح استیضاح ترامپ

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۹:۲۱
کد خبر: ۹۲۷۱۱۰
خاموشی اغتشاشات در ایران، فساد نتانیاهو و طرح استیضاح ترامپ
پایان یافتن اعتراضات اخیر در ایران، فساد نتانیاهو و درخواست فلسطینیان برای استعفای او و نیز استیضاح ترامپ، مهمترین هشتگ های شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه «هاشتاغ» بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اتمام اعتراضات خیابانی در ایران که در پی افزایش قیمت سوخت ایجاد شده بود، یکی از پربازدید ترین هشتگ های دنیای عرب است.

در این برنامه تحلیل خواهد شد که دولت آمریکا از مرگ زودهنگام اغتشاشات در ایران راضی نیست و در تلاش است با انتشار پیام‌های تبلیغاتی آن را احیا کند.

همچنین اشاره می شود که «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا با پیامی که شامگاه پنجشنبه (به وقت محلی) در صفحه توئیترش در حمایت از آشوبگران منتشر کرد، پنجمین مقام این کشور است که ظرف ۲۴ ساعت به حمایت از نا آرامی در ایران می‌پردازد.

هشتگ دیگر جهان عرب حکایت از افشای فسادهای نتانیاهو خبر می دهد ونتایج تازه‌ ترین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از پرسش شوندگان خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند. 

شایان ذکر است؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از ماه‌ها پیش درگیر چند پرونده قضایی است، رسما با سه اتهام روبرو شده و دادستانی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که نتانیاهو به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است.

آخرین هشتگ برنامه مربوط به استیضاح ترامپ است. در این برنامه بدان اشاره خواهد شد که کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به همراه ۲ کمیته دیگر پیشگام در پرونده استیضاح ترامپ، در هفته پیش رو گزارشی را در مورد استیضاح وی تهیه می‌کنند که احتمالا به سندی معتبر برای کمیته قضایی مجلس در مورد استیضاح تبدیل خواهد شد.

گفته می شود؛ موضوعات سوء استفاده از قدرت، ممانعت در فعالیت کنگره، جلوگیری از روند اجرای عدالت و ارتشا از جمله مواردی هستند که موضوع بحث مقامات ارشد کمیته‌های قضایی و اطلاعاتی مجلس نمایندگان و «نانسی پلوسی»، رئیس این مجلس برای تعیین ابعاد و دامنه استیضاح خواهند بود. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 2 آذر ساعت 22:15 به وقت تهران، از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز