«میزگرد سیاسی» به زبان آذری

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۷:۰۶
کد خبر: ۹۲۷۱۶۰
«میزگرد سیاسی» به زبان آذری
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع حمایت آمریکا از ادامه شهرک سازی ها در سواحل غربی رود اردن توسط رژیم صهیونیستی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به دنبال اظهارات مداخله جویانه مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا و ارتباط با معامله قرن ، تلاش های مقامات آمریکایی برای نجات نتانیاهو و کسب امتیاز برای وی در انتخابات زودرس احتمالی و نیز واکنش جامعه جهانی به مواضع اخیر واشنگتن با هدف پاک سازی نژادی که توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به راه افتاده است ، بحث و تبادل نظر می شود.

همچنین «کمپاس» درمدت زمان 30 دقیقه ، بدعت گذاری غیرقانونی آمریکا در حل مناقشات بین المللی و احتمال تعمیم آن برای حل دیگر مناقشات موجود در منطقه ، همچون «قره باغ» با ابزارهای اجرائی متفاوت برای مخاطبان کانال آذری با کمک کارشناسان حاضر در برنامه کنکاش خواهد شد.

احمد کاظم زاده کارشناس تحقیقات سیاسی در استودیوی برنامه از تهران و عاکف حیدرلی به صورت تلفنی از باکو به بیان نظرات می پردازند.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه دوم آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی عبداله بحرالعلومی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز