در برنامه «شما و سحر» کانال اردوی شبکه سحر‌؛

معرفی آخرین تولیدات فیلم و سینما

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۱۲:۱۰
کد خبر: ۹۲۷۶۸۳
معرفی آخرین تولیدات فیلم و سینما
در برنامه امشب «شما و سحر» که برنامه هفتگی کانال اردوی شبکه جهانی سحر است، دکتر محمدمهدی شرافت مجری برنامه «انداز جهان» یا میزگرد سیاسی این کانال حضور یافته و از سال ها فعالیتش به عنوان مجری در برنامه های این کانال، صمیمانه و خارج از کادر همیشگی اجرا با بینندگان سخن می گوید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «شما و سحر» کانال اردو هر یکشنبه به مرور آخرین اخبار سینمایی و تولیدات سریال های جدید در رسانه ملی می پردازد و محصولات جدید کانال اردوی شبکه سحر و رسانه ملی را برای مخاطبان خود معرفی می کند. 

در بخش دیگری از این برنامه ارتباط با مخاطبان و شنیدن نقطه نظرات آن ها و دعوت از مهمانان و کارشناسان امور فیلم و سینما، بازیگران و هنرمندان دخیل در فیلم و سریال هایی که برای ارذوزبانان مخاطب شبکه سحر پخش می شوند، تدارک دیده شده است. 

امروز برنامه «شما و سحر» میزبان فرزاد مشعوف از مدیران دوبلاژ باتجربه کانال اردو است که بسیاری از فیلم ها و سریال های این کانال اردو را به زبان اردو دوبله و زبانگردانی کرده است.

بخش دیگری از این برنامه به دعوت از مجریان توانمند کانال اردو اختصاص دارد که از تجربیات و اجراهای خود برای بینندگان اردوزبان صحبت خواهند کرد. محمد مهدی شرافت مجری برنامه سیاسی «انداز جهان» امروز در این بخش برنامه «شما و سحر» حضور خواهد یافت.

اجرای برنامه «شما و سحر» را سکینه مهدی انجام می دهد.

این برنامه هر یکشنبه به مدت 50 دقیقه راس ساعت 18:30 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز