در «میزگرد سیاسی» از شبکه سحر؛

نمایش همبستگی و اقتدار ملی ایرانیان

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۴:۳۲:۰۸
کد خبر: ۹۲۸۱۲۱
نمایش همبستگی و اقتدار ملی ایرانیان
«میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر امشب به موضوع اجتماع بزرگ مردم ایران در شهرهای مختلف و نمایش همبستگی ملی ، در پی اعتراض های اخیر می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برملا شدن نقش سرویس های جاسوسی آمریکا ، انگلیس و ارتجاع عرب در آشوب های اخیر کشورمان ، اعلام برائت افکار عمومی در ایران از اشرار ، حمایت از اقتدار و امنیت ملی مورد درخواست ایرانیان و محکومیت مداخلات خارجی در وقایع اخیر توسط اقشار مختلف مردم از جمله محورهای مورد بحث برنامه «کمپاس» خواهد بود.

منصور میرزایی نویسنده و استاد دانشگاه در استودیوی برنامه از تهران و دکتر شکور اکبرنژاد به عنوان رئیس شورای شهر تبریز از طریق تلفن به بیان نقطه نظرات می پردازند.

همچنین حضور حداکثری و غیرمترقبه مردم در مناطق آذری نشین کشورمان از جمله زنجان ، تبریز در تجدید بیعت و پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و نیز تحلیل دلایل ناکامی تحرکات ضد انقلاب در روزهای اخیر در این برنامه 30 دقیقه ای واکاوی می شود.

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه چهارم آذر ساعت 21:00 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز