در کانال اردو؛

حماسه عظیم مردم تهران را ببینید

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۳:۲۲
کد خبر: ۹۲۸۱۹۸
حماسه عظیم مردم تهران را ببینید
تجمع حماسی مردمی ‌در لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران و دسیسه آمریکایی- صهیونیستی امروز موضوع برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر امروز به اجتماع عظیم مردم تهران در حمایت از پیام رهبر انقلاب و اعلام بیزاری از آشوبگران اختصاص دارد.

امروز چهارم آبان 98 به سیاق آحاد ملت در شهرهای دیگر، مردم بیدار، بصیر و پا به رکاب تهران ساعت 14:30 در محکومیت ‌اشرار و آشوبگران به میدان انقلاب اسلامی آمدند و با نهیب دیگری به‌ترامپ و پمپئو ، آن ها را تحقیر کردند.

تهران بعد از ظهر امروز شاهد اجتماع عظیم دل‌های پر از ایمان و وفادار انقلاب است که توطئه دشمن را ناکام گذاشته و اقتدار و امنیت کشور را از ژرفای وجود حمایت می‌کنند.

دکتر حسن عابدینی مهمان حاضر در استودیو است. با خالد رائو کارشناس از کراچی نیز درباره اتفاقات اخیر و راهپیمایی عظیم امروز مردم تهران با برقراری ارتباط ویدئویی گفت و گو می شود.

برنامه امروز «انداز جهان» به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی و اجرای ساجد رضوی ساعت 19:30 به وقت تهران از کانال اردو پخش می شود.

سیدحسام الدین مهاجری کارشناس محتوایی برنامه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز