در شبکه هیسپان تی وی؛

بررسی اعتصاب عمومی در کلمبیا

۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۱۶:۲۵:۳۳
کد خبر: ۹۲۸۲۰۱
برنامه «موضوع آزاد» (Foro Abiert) که از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی روی آنتن می رود، در هرقسمت در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی مختلف بحث می کند و این هفته به بررسی اعتصاب عمومی در کلمبیا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اعتصاب ملی کلمبیا با نام های مختلف اعتصاب اتحادیه های صنفی، بومی و دانشگاهی در اعتراض به سیاست های نئولیبرالی رئیس جمهور ایوان دوک و دفاع از زندگی و صلح صورت گرفته است.

برگزارکنندگان راهپیمایی آزار و اذیت هایی را که توسط دولت با هدف ارعاب آنها صورت گرفته است محکوم کرده اند. کلمبیایی ها برای اعتراض به خیابان ها رفته اند تا شاید بتوانند به صلح برسند.

بیکاری در یک سال گذشته در کلمبیا به شدت افزایش یافته است همچنین رهبران اجتماعی غیر نظامی و چریک های سابق کشته شده اند. در این قسمت از برنامه «موضوع آزاد» اولاندا ویلاونسیو؛ استاد در روابط بین الملل، کامیلو اوسپینا؛ مشاور اقتصادی و مشاور تجارت، ژرونیمو ریوس؛ دکتر علوم سیاسی و خاویر کاسترو ویلاکا؛ روزنامه نگار و وکیل به عنوان مهمان و کارشناس در برنامه حضور دارند.

«موضوع آزاد» با اجرای ادواردو نودا و خواکین مولن روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 15 به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز