مناظره فوتبالی را ببینید!

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۰۶۲
مناظره فوتبالی را ببینید!
برنامه مناظره جمعه 8 آذر شبکه یک اتفاقات اخیر تیم ملی فوتبال ایران را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در روزهای اخیر و پس از اتفاقاتی نظیر شکست تیم ملی ایران مقابل تیم های عراق و بحرین در دور اول رقابت های مقدماتی جام جهانی و سقوط در رنکینگ فیفا، مساله تغییرکادر فنی تیم ملی مورد توجه رسانه ها و اهالی فوتبال قرار گرفت.

در این میان برخی کارشنان اعتقاد دارند که در شرایط فعلی، انتخاب مجدد سرمربی خارجی برای تیم ملی مناسب نیست و فدراسیون فوتبال باید سراغ مربی داخلی برود. برخی نیز تاکید دارند که با توجه به نتایج سال های گذشته تیم ملی، انتخاب سرمربی خارجی  در ارتقای کیفیت فوتبال کشور موثر است.

برنامه مناظره در این هفته با حضور برخی کارشناسان و اهالی فوتبال، می خواهد انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی را روی میز خود قرار دهد. همچنین در سوال نظرسنجی این هفته از بینندگان پرسیده می شود: در شرایط فعلی کدام گزینه برای هدایت تیم ملی بهتر است؟ ۱-  سرمربی ایرانی  ۲-  سرمربی خارجی. از هم اکنون می توان با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک 3000013 در نظر سنجی شرکت کرد.

مناظره به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که جمعه هاحوالی ساعت 23:15 روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز