با فیلم «گواهی امضاء»؛

امیر آقایی و نسیم ادبی به جشنواره فجر رفتند!

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۶:۵۷
کد خبر: ۹۲۹۲۷۱
امیر آقایی و نسیم ادبی به جشنواره فجر رفتند!
فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده که این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد، فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «گواهی امضاء» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده آخرین مراحل فنی را سپری می کند تا در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی، نازنین صلح جو، سیامک اطلسی، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، علیرضا مهران، بهزاد خلج، حامد جوادی، پویا صفدرپور، پوریا اصلان، حامد طوسی، پریا گوران، ایمان ده یادگاری، شهروز شهبازی، سپیده صادقی، دنا شهبازی، علی طایفه و بازیگر خردسال مهنا پیراسته بازیگران «گواهی امضاء» هستند.

«گواهی امضاء» روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خودش از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکارش بدست آورد، این داستان توسط شخصیت راوی که خود از عوامل حرفه‌ای سینما است روایت می‌شود؛ راوی، سرنوشت شخصیت‌ها را از دل قصه فیلمنامه بیرون کشیده و آن را برای مخاطب روشن می‌کند.

نظر شما